lördag 18 september 2010

Maskerad!

Hej hej!

Nu i höst står det lite fest på schemat. Vi är några stycken som fyller 25 inom kort. Själv tänkte jag ha födelsedagsmiddag för mina närmsta vänner och syskon. Men ikväll ska jag på maskerad! Kändis look-a-like fest! Jag och några andra kompisar ska vara KISS. Har inhandlat lite nitar o läder och teatersmink. Ska bli himlans kul! Jag har inte varit på maskerad sedan jag var sex år tror jag... o då var jag ett troll.

På tal om troll så ska mina egna små troll sova hos mormor och morfar i natt, vilket innebär sovmorgon i morgon=)

Maken är bortrest och har varit i tre veckor nu, så mycket till sovmorgon har det ju inte blivit...
ggg
Inte för att ovanstående bilder har så mycket med maskerad eller fest att göra, men hade inte lagt in några nya bilder...
hhh
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar