onsdag 28 april 2010

Världens goaste macka

Hej!

Nu är vimplarna färdiga! De blev riktigt fina=)

Medans symaskinen ändå var framme sydde jag ett gulligt förkläde till stora dottern. Förklädet sydde jag utav en grön, blommig duk som jag vet är köpt på hemtex. Själv köpte jag tyget/duken mycket billigare på second hand. Tyvärr så hann dottern kladda ner förklädet innan jag hann fotografera det... Så jag får visa bild på det när det blivit tvättat.


Idag åt jag min absoluta favoritmacka till lunch. Det är min syster som introduserat denna "goa" blandning för mig.

På en grov smörgås brer man på ett lager pesto. Sedan ruccula som man ringlar "crema di balsamico" på. Ett par skivor tomat på det och sedan massa mozzarella ost och ännu mera balsamico. Supergott! Tack syrran för det tipset!


Ikväll krockar Greys med Leila Bakar, så det ena får jag spela in. Tv- Kväll alltså!

Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar