söndag 2 maj 2010

Hej hej!

Vårigt när man kan hänga ut tvätten!

I tordgags var jag på rondo på Liseberg. Det var revy med Magnus Uggla. Väldigt roligt!
Lite föör roligt- blev det... O jag brukar inte ha roligt på det sättet=) Inte med såå mycket vin. Nu äntliget på söndag!? har jag kurerat mig. Jag var såå seg både fredag o lördag.

Idag har jag i allafall gjort lite nytta. Sprungit för det första. Ska springa vårruset den 10 maj, så nu har jag en chans att komma igång på allvar med löpträningen.
Sen har jag planterat ut mina tomat och paprika-plantor i större krukor. Hoppas de tar sig... Tomarerna såg lite skruttiga ut.

Även rosenskära har jag satt i kruka. Det var en fröpåse som jag fick med en inredningstidning som jag köpte. Vita fina blommor. Vi får se hur de blir! Jag får nog ta in dem över natten ett tag till. Såg att det var frost på taken i morse.


Plantorna på rad.

Trevlig kväll!

Mvh Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar