söndag 16 maj 2010

Bästa mormorn och morfarn!

God afton!

Dagen idag började med att vi allihop skulle göra oss i ordning för att gå på dop. Jag är expert på att jaga upp både mig själv, barnen och maken när vi ska iväg och har en tid att passa. Ändå planerar jag så att vi ska ha goood tid på oss. I dag var jag och barnen färdiga en timme innan vi skulle åka. Men... maken min... han stod i duchen när jag ropade på honom och trodde att han skulle vara färdig. Jag blir galen! Och väldigt stressad! Vi kom dock i tid, tur det!
Det var en nära barndomsväns lille pojk som döptes. Våra stora tjejer är precis jämngamla, och så himla söta när de kommer igång och leker med varandra.
Varje gång vi träffas tycker jag att det är så synd att vi inte träffas oftare. Nu planerar vi för en grillkväll inom kort i alla fall=)


Hemmagjort dopkort till lilla gossen

Var på landet i helgen ju. Min mamma och pappa och lillebror var där också! Barnen älskar att vara med mormor och morfar. Jag är så stolt över mina föräldrar som är så bra på att vara just mormor och morfar. Älskar dem så!

På fredagen var det riktigt fint väder, så då blev det trädgårdsarbete. På lördagen regnade det och då var vi på baklucke loppis! ( kul ord!)
Några kul saker fick jag tag i =). Visar i morgon.


En örtlåda även till landet





Nu ska jag först hänga upp tvätt, och sen blir det tv-soffan.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar