onsdag 26 maj 2010

Hej Hej!
Jag hade en fantastisk förmiddag idag. Efter att lillan och jag lämnat stora tjejen på dagis gick vi hem och grejade lite i trädgården. Jag lade stenar runt smultron-och vinbärsrabatten. Det blev så himla fint. Så här följer bilder som påminner lite om den i förra inlägget, fast nu med stenar.
jj
kkk

jjj
Efter trädgårdsarbetet somnade lillan och jag åt lunch i lugn och ro i solen. Det är inte ofta det händer. Oftast ska man mata samtidigt eller så gnälls det eller nåt annat kul. Så det var riktigt lyxigt! Ännu bättre blev det när jag lade mig på soffan med en inredningstidning. Solen lyste in genom den öppna altandörren och värmde mina ben. Ofta blir jag väldigt inspirerad efter en stunds läsning. Så även denna gång.
Efter att vi hade hämtat stora tjejen från dagis och haft lite pickning på vägen hem, kom jag igång att fixa lite. Bland annat kom en tavillist upp på väggen i vardagsrummet. Det har varit lite tomt hittils. Ska fundera ut lite passande saker att ha på listen. Lite fina böcker kanske? Vi får se... Så länge ser det ut så här:


På bilden ser ni min andra hälft när han var liten. (Baserat på den här bilden kan man tro att han är 60 år idag...)
Tavlorna med änglarna har jag gjort själv med bokmärken och tidningspapper.
Tack för idag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar