torsdag 13 maj 2010

Hurra för målar- ryck!

Godmorgon!



Igår eftermiddag fick jag mig ett ryck, och åkte och köpte en 10-liters hink med vit färg. Så när jag kom hem satte jag igång att måla över tapeten i köket och i våran tvätthörna. Det var härligt att vakna i morse och jag visste att det bara var att ställa tillbaka grejerna. Det gick ju jättefort och smidigt. På tur står nu sovrummet, tjejernas rum och hallen på övervåningen.

I lördags fick jag köpt ett nytt våningsfat på loppis (på reningsborg igentligen... men jag kallar det loppis. Det är ju inte direkt någon mysig gårdsloppis, men man kan hitta en del kul där)
I vilket fall så är jag väldigt nöjd med fatet. På kalaset i söndags fick kakorna ligga på det och nu är det smyckesförvaring.

I dag ska vi åka till landet. Hade hoppats på lite bättre väder men det blir härligt ändå!

Trevlig Kristi himmelsfärd!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar