torsdag 6 maj 2010

Evighetsprojekt

God afton!

Fint väder vi haft idag i göteborg! Är helt slut efter en dag i slottskogen med massa ungar och massa frisk luft.

Maken håller på att måla ett par lister i köket som ropat efter lite färg sedan vi tog ner en vägg mellan köket och vardagsrummet. Samtidigt tjatar han på mig att jag ska gå o lägga stora dottern. Men jag bloggar ju...! Stortjejen sov middag vid fyra idag, så gissa hur lätt det är att få henne i säng. Därför får det vänta tills jag är klar här!
Förra sommaren hittade mamma och pappa trädgårdsmöbler i källaren på landet. De är mycket slitna och vissa brädor är rötna och måste bytas ut. Även skruvar har rostat sönder. Men jag gillar dem ändå. Funderar på om jag orkar med detta evighetsprojekt bara. Antagligen gör jag det, men tills jag hittar lite inspiration att ta itu med dem, får de stå och så vackra och slitna ut. Men säkrast är att inte sätta sig på dem........

NU har jag tid att lägga dottern =)
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar