tisdag 2 november 2010

Perfect Home

Oj oj oj! Vilken härlig promenad hem från dagis. NOT! Ååå som det regnade. Barnen satt i vagnen och bråkade. En ljuvlig stund!

När det kommer till regn, snö o slask är våran hall inte den bästa. Då känns den yttepytteliten! Man är nästan inne i vardagsrummet bara man kommer innanför dörren. Önskar ändra på detta. Antagligen dröjer det... Suck!

Nu fick jag ur mig det! Lite negativitet så här på tisdag eftermiddagen.
Men nu till något positivt!
1




Den här fina lådan köpte jag på Perfect Home- partyt jag var på härromveckan. Den kan man säkert ha till vad man vill, men brevid spisen med oljor och annat passar den jättebra.
De hade väldigt mycket fina grejer!
l
Hoppas ni har det bra!
Kram

1 kommentar:

  1. Ännu en blogg att följa, kul! Och visst passar den såå bra vid spisen. Jag har ju en likadan såklart :)
    Kram!

    SvaraRadera