måndag 1 november 2010

Sova sova sova säng säng säng

Goddag!
Idag har jag och alla tre barnen varit hemma hos en nära vän o lekt med hennes barn och syskonbarn. Jissses! Ett helt dagis kändes det som, så som alla barnen härjade. ( Fast jag är alltid lika imponerad över hur lugnt det är på vårt dagis..) Men det var jättemysigt. Det var längesen vi träffades.

För ett tag sedan berättade jag om sängen vi hade köpt till stortjejen. En säng från förra sekelskiftet. Tänkte visa den.



Jag tycker jättemycket om den. Och viktigast utav allt, min fina stora tjej tycker om den! Har tänkt måla den, för den blir väldigt dominant i det inte jättestora rummet. Tänkte kanske även skriva nåt på den. Finns ju lite passande yta för det.



Hon behöver en pall för att klättra upp i sin stora säng. Pallen kommer från ikea och är först vitmålad o sen har jag målat med vanlig hobbyfärg olika fantasiblommor - för längesedan.
Får nog köpa en ny sådan pall för den var så bra att ha i köket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar