söndag 13 juni 2010

Härliga helg

Hej!
Nu kunde man nästan tro att jag slutat blogga, men icke. Det var längesedan jag gjorde ett inlägg nu. Vi har bytt dator. Fick virus på den andra och den var så gammal så gammal.

Igår gjorde jag två riktiga fynd! Det var loppis på Heden i göteborg och där fick jag tag i en väldigt fin portfölj. Och på Reningsborg hittade jag en kanna med tillhörande (hand)fat. Väldigt vackert! Jag vet inte var jag ska ha det... men det vet jag sällan när jag inhandlar grejer. De får alltid plats någonstans.


ööö
Mormor och morfar var barnvakt igår på dan, och jag och maken var i stan och shoppade lite. Vilken lyx! Det var längesedan! Jag gick på stan alltså... Ett par nya löparskor och leggings till mig, och jeans och svarta converse till honom. Var på en grekisk resturang efter shoppingen och beställde lite smårätter som vi oftast brukar göra. Bland annat en tomatsås med räkor i, som brukar vara väldigt god på andra ställen. Men inte här! De använde sig av räkor i lag!? Det får man väl inte göra på en restaurang vid västkusten? Nä fyy! Men inte vågade vi säga nåt. Vi betalade glatt och sa att allt var så gott. Vilket hyckleri...

Ha en härlig start på veckan!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar