tisdag 1 juni 2010

Vad är detta?


hhh
Vad gör dessa oranga blommor i min trädgård? Jag har ju planerat min rabatt i vita, lila och rosa toner. Så dyker oranga blommor upp!! Jag trodde att de bara var gröna växter. Jag minns INGA oranga blommor från förra sommaren. De är ganska söta, men de passar inte in. Problemet är bara att de täcker ganska stor del av rabatten... Vilket i-landsproblem....
Vi får se hur jag ska lösa detta bekymmer...
kkk

kkk
Sommaren fortsätter ja! Idag plockade vi en bukett med smörblommor på väg hem från dagis. En riktig sommarblomma.
kkk

kkk
kkk
Det har blivit mycket trädgård och blommor det senaste på bloggen. Men det är ju en sån tid nu. När det blir vinter lovar jag att skriva om något annat!

Idag kommer cougar town! Dubbelavsnitt! Den är så rolig! Önskar att jag är lika snygg som Courtney när jag blir 40.

Ha en härlig kväll!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar