fredag 4 juni 2010

Ny last!

Hej alla glada, och icke glada...
Nu har jag löst "problemet" med de oranga blommorna. Jag har klippt av dem och tagit in dem i olika vaser och spridit ut de i huset. Det tillför en liten färgklick här och där. Och i rabatten finns bara gröna blad, och blommor i vitt, lila och rosa. Perfekt! =) Jag tänker dock inte visa bilder på blommorna jag tagit in, för hemmiljön är inte så inspirerande för tillfället...
Vad jag däremot ska visa bild på är min nya last. Min tyngsta last brukar vara lösgodis. Jag äter tills det är slut, trots att jag är fullproppad. Men min snälla bror har introducerat något nytt för mig: Ben & Jerry´s Half baked ice cream. Mmmm I love it! Någon jag känner brukar säga: "Summan av laster är konstant". (Nu kommer min mamma och pappa skratta när de läser detta..) Men uttalandet är nog ganska sant. Så ikväll: istället för lösgodis, blir det ben & jerry glass, rödvin och en bra bok. Maken är ute med jobbet så jag ska bara lägga barnen först, sen är det MIN tid!hhh



fff
Ha en bra kväll!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar