onsdag 20 oktober 2010

En början på ett nytt sovrum

Hej!

Igår kom jag inte hem med någon ny säng, den var slut. Men idag fick de in den igen så kl 10 hängde jag på låset. Så nu står den på plats och snart lämnar den gamla sängen mitt hem och får nya ägare.
m
Ska se om det blir tid över i helgen att måla sovrummet. Just nu är det lila... O ja, jag har valt den... Vet inte riktigt hur jag tänkte. Jag ville ha en lavendelblå-lila nyans, men i stället blev det väääldigt lila. Lite hysteriskt för ett sovrum.

k
r
Har tänkt att det ska bli en sängkappa på sängen som döljer benen.
f
h
Den här fina kudden hittade jag på ikea igår. Supersöt för 129kr
h
I kväll ska jag på Perfect Home party hos en granne. Har aldrig varit på det innan, så det blir spännande. (Perfect Home säljer tydligen inredningsprylar)
Tack o hej!

2 kommentarer:

  1. Hej Johanna!
    Vad bra att du fick tag på sängen till slut!

    Vilka fina kuddar, det kommer bli fint med en sängkappa oxå:) Jag har en på vår gästsäng från H&M.

    Hoppas du hittar nått fint på inredningspartyt!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Men det är ju helinne nu i höst ju, allt ska ju vara lila med vita el bruna inslag! Men jag vet, man kan tröttna på en färg om man haft den ett tag, jag tyckte det var fint, och mycket snygga kuddar! Vackra gamla ramar med spetsband i din hall. Tack för att du är med i min tävling! Mari.

    SvaraRadera