onsdag 6 oktober 2010

Frukostrast

Nu haglar inläggen tätt!
Gick runt och fotade lite hemma igår när jag hade rast. Jag pluggar ju hemma ca två dagar i veckan. Till vad? Inredningskonsult!! Har nyligen börjat. Jag är nog lite trögstartad, men nu känner jag nog att det börjar rulla.
Här följer resultatet av fotningen.
gg

dd
Olivträdet fick jag utav mina snälla vänner i födelsedagspresent
g

g
jj
Min pappa tycker att jag är konstig som har adventsstjärnor framme redan.... men dem är alltid framme juh...
gg

f
En salig blandning med bilder idag...
f

r
Tycker det är så fint med böcker i inredningen. Här ligger kokböckerna. Senaste tillskottet i samlingen var också en present. Boken längst ner- Min stora feta grekiska kokbok av Alexandra Pascalidou. En fantastisk fin bok med massa härliga recept. Blir nog grekiskt käk till helgen.
r
h
Mina fina kaffe och te - burkar. Hittade dessa i sommras i en liten mysig inredningsbutik i Mollösund. Vågen har jag hittat på loppis för en tjuga. Jag tycker den är rätt charmig!

Oj, nu var visst rasten slut! Idag är en plugg-dag.
Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar