tisdag 19 oktober 2010

Nytt i hallen

Min treåriga dotter har sin mamma lindat runt sitt söta lilla finger!
ff
Vi är hemma idag igen för lillan är fortfarande sjuk. Lillan sov så jag grejade lite med annat. Så såg jag hur stora tjejen kom ut i från toaletten med blött papper som hon försökte gömma bakom ryggen. Så jag frågade vad hon gjorde. Hon tittade på mig med sina stora, bruna, skyldiga, hundvalpsögon, utan att säga nåt, och jag smalt direkt. Då hade hon målat på skrivbordet med en tuschpenna och skulle tvätta bort det igen utan att mamma märkte. Bara för att hon är såååå söööt kunde jag inte bli arg på henne. Försökte istället hålla mig för skratt o säga att så får man ju inte göra... Men hon tvättade faktiskt bort efter sig o sa: "Inte göra så nästa gång mamma"
Goa unge!!
gg
Har fått upp lite ramar, spegel o annat på väggen i hallen.
dd
fff
Det var så svårt att fota i hallen för mitt emot väggen med bilderna är våran trappa till andra våningen, som man kan skymta i spegeln. (sjukt ful trappa, men har inte haft tid och ork, eller pengar heller för den delen... att fixa den)
f

gg
ff
Önskar att detta var några jag kände... Men har hittat ramarna, inklusive bilderna på loppis. Min man ville helst byta ut bilderna, men jag tycker de är så fina.
hh
Ikväll ska jag till ikea och kolla på sängar. De har nåt erbjudande just nu. Håller på att säljer av våran gamla säng. En Ikea Malm. Ska till o börja med satsa på säng utan sängstomme nu. Får se om jag kommer hem med något...
g
Ha en fin dag!
Kram

1 kommentar:

  1. Vilken go liten tös du har, förstår att mamma smälte:)

    Vilka fina ramar du har där på väggen!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera