fredag 15 oktober 2010

Nu är det slut på veckan det är dags för fradagsmyyyyyyys!

Hej hej!
Fredagsmys på jobbet blir det för min del idag. Ska jobba till halv tio. Men sen är jag ledig hela helgen.=) Fast jag tycker att det är ganska trevligt att gå till jobbet. Jobbar ju bara 50%. Resten av tiden går ju åt till studierna.
ggg
Det händer ganska mycket här hemma just nu. O då menar jag inte några omfattande renoveringar utan mer byte av grejer kanske man kan säga... Ommöbleringar o så...
Har sålt av massa barnvagnar, möbler o annat, och har lite annat på ingång=)
Bland annat en växasäng från sekelskiftet och i skrivandes stund sms:ar jag om ett skåp till tjejernas rum. Här letat efter ett länge. Får se hu det går...
Blocket är bra! Saker som man tröttnat på kan komma bli till glädje för någon annan och tvärt om.
fff
Nedan: Lite förändring i hallen. Kistan som tidigare var soffbord är nu hallmöbel. (Har dock inget nytt soffbord...)
ff
f
Har tänkt sätta upp lite ramar och speglar på väggen bakom.
ff
Ha en härlig fredag!

1 kommentar:

  1. Hej Johanna!
    Vilken trevlig blogg jag hittade här, lägger till mig som följare:)

    Kul att du är med o tävlar hos mig!

    Ha en trevlig söndag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera