söndag 17 oktober 2010

Pyssel

Hej hej!
Superväder vi har haft den här helgen. Ljuvligt!

Har lite pyssel att visa. Fick lite inspiration från Marits vita skrin som hade gjort ljuslyktor av barnmatsburkar och vaxduk. Jag använde olika typer av burkar och presentpapper som jag hittade på panduro. Jag använde mig av trälim för att sätta fast pappret. Sen gjorde jag en upphängningsanordning (långt ord=)) utav vanlig ståltråd. Här är resultatet.


jj

lll

Jag tyckte det blev ganska fint!
De två översta bilderna är tagna på vårt nya skåp =) Det blev ett nytt skåp igår. Jättefint! Men troligtvis kommer det inte att stå i tjejernas rum som jag hade tänkt mig, utan i vårat sovrum. Jag visar bilder lite senare idag. (tror jag..) Ska iväg med min stora lilla tjej på barnkalas. Hon är alldeles uppspelt!

Tänkte bara snabbt visa bilder på kransen jag gjorde när vi ändå pratar pyssel.
kk

jjj
jjj
Blev det lite juligt?
jj
Jag tror att det får vara så. Tiden går fort. Snart är det jul=)
Hörs som sagt kanke senare under dagen.
jj
Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar