söndag 17 oktober 2010

God eftermiddag!
Bilder på skåpet följer. Har tänkt flytta in sängkläder och dukar och annat. Sjukt bra förvaring.
jjj

ff

hhh
Smyckes- våningsfatet har jag visat förr. Tillkommit har bland annat det ljuvliga pärlhalsbandet på nedersta våningen som jag fick utav min snälla bror när jag fyllde år. Flera flera lager pärlor och en blomma som man bär på sidan eller i nacken. Ett smycke som syns=)
jjj

jhjj
Tidningsstället är köpt av Ett hus i vitt
Förvaringsboxarna är Ikea´s. Nostalgi tror jag de heter.
hh

lll
Korgen utav tidningspapper är köpt i Danmark i sommras när vi var i Säby. Garnet som ligger i skulle vart en dopklänning... men som synes så blev det inte så. Men det passar ju bra i korgen i alla fall=)
hh
Jippi!!! Jag har fått en första prenumerant!!
You made my day Jenny - Hemma på Kråkered
jj
Kram kram

1 kommentar:

  1. Hej Johanna!

    Åh vilken mysig blogg du har!

    Ja sånna där skåp är hur bra som helst, snygga och rymmer en massa prylar =)

    Kraaaaam
    Mia

    SvaraRadera