måndag 18 oktober 2010

Lyxig kvällsmat

God afton!
Ikväll har jag varit och handlat. Efter en dag hemma med sjuka barn och gnällig man (=)) var det såå skönt att åka till ica!

Efter shoppingen blev det kvällsmat. En ny favorit.


Bruschetta med fetaost
150g fetaost
1/2 röd chili, tunt skivad
1 tsk fint strimlat citronskal
2 msk olivolja
ruccola
salt och peppar
bruschetta naturell (från Zeta)

Lägg fetaosten i en skål. Rör ihop chili, citronskal och olivolja. Rör ner i fetaosten, salta och peppra. Vänd ner ruccola och fördela på bruschettorna.
Bruschetta med fetaost - Done!

När jag fyllde år fick jag lite pengar som jag har köpt en ny sjal för. Jag älskar den! Så himla fin och härlig.

j
Nu ska jag städa. Precis vad jag älskar att göra kl halv elva på kvällen! Not! Men jag måste...
Hörs säkert imorgon.
Natti natti

1 kommentar:

  1. Hej Johanna!
    Åh vad smarrigt det ser ut, måste oxå prova! Tack för receptet!

    Superfin sjal, preciis en sån önskar jag mig;)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera